فروشگاه سام پرفیوم

شرایط مرجوعی کالا

آیا میتوان کالای خریداری شده را به سام پرفیوم عودت داد؟

بله؛ در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه آماده سازی و ارسال و عودت از آنها کسر می شود.

لطفاً توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و عودت کالاهایی که به هر دلیلی سلفون و لیبل امنیتی آنها باز شده باشند, مرجوع کردن آنها امکان پذیر نیست. ضمناً سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری یا مخدوش بودن نوشته یا شیشه که بسیار نادر است به عهده سام پرفیوم نیست. ضمناً عودت کالای باز شده در این مدت مستلزم موافقت مدیر واحد پشتیبانی و مرجوعی و همچنین کسر حداقل ۲۰ درصد از بهای کالا و هزینه ارسال و عودت کالا می باشد و الباقی وجه پس از فروش کالا به عنوان تستر  مسترد خواهد شد.

دقت فرمایید عودت وجه مستلزم ارایه شماره حساب یا کارت با نام خریدار از سوی خریدار بوده و به علت محدودیت سقف انتقال وجه ممکن است بین ۳ تا ۷ روز به طول بیانجامد.

آیا همه کالاها لیبل وزارت بهداشت دارند؟

در حال حاضر به علت محدودیت ایجاد شده برای شرکتهای وارد کننده برخی از محصولات فاقد لیبل میباشند برای مثال میتوان به برندهای شنل و دیور و کلایوکریستین و… اشاره کرد.  بنابراین در صورتی که محصول لیبل دار میخواهید حتما قبل از خرید سوال بفرمایید یا در توضیحات فاکتور ثبت نمایید و قبل از تحویل چک کنید. پس از تحویل کالا مشتری نمیتواند در هیچ مرجع قانونی ادعاهایی نظیر قاچاق کالا یا ورود غیرقانونی یا امثال آن بنماید. این مجموعه واسطه بین خریدار و آورندگان عطر است که شامل شرکتها و مهمانداران و مسافران پروازهای خارجی و واردکنندگان کالاهای خاص است و هیچ مسولیتی در قبال واردات کالا ندارد. مشتری با خرید کالا از سام پرفیوم تمام  قوانین و مقررات سایت را پذیرفته است.


آیا کالای عرضه شده توسط سام پرفیوم اصلی است؟

فروشگاه عطر سام پرفیوم یکی از بهترین فروشگاه های تخصصی عطر در ایران با بیش از یک دهه سابقه, فقط کالای اصلی و اورجینال عرضه می کند. این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه و یا درجه ۲ به فروش نمی رساند. فروشگاه عطر سام پرفیوم حتی از فروش برندهای غیر معتبر و یا فیک اماراتی و چینی مانند فرگرنس و … خودداری میکند و سلامت مشتریان برای وی اهمیت بیشتری دارد.

اگر بیش از هفت روز از خرید کالا سپری شده باشد شرایط عودت کالا چگونه است؟

درصورتی که بیش از هفت روز از خرید کالا گذشته باشد و کالا کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشد سام پرفیوم پس از کسر ۴۰ درصد از مبلغ کل و هزینه ارسال کالا عودت را خواهد پذیرفت.

لطفا توجه فرمایید که فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و در مورد تسترها باید کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشند. سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده سام پرفیوم نیست.

 

آیا تسترها قابل عودت هستن؟

خیر؛ تنها تسترهایی قابلیت عودت دارند که به صورت وکیوم باشند یعنی دارای سلفون باشند مانند تستر پولو سبز یا توسط کارشناسان سام پرفیـوم صحت کالا و استفاده نشدن آن تایید شود.